هر لحظه...

خرید بک لینک

گفتی مرا به خنده خوش باد روزگارت / کس بی تو خوش نباشد رو قصه ی دگر کن

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

به یک نقطه ی عطف در زندگی نیازمندم
نقطه ای عطفی که دستم را بگیرد و از مینیمم نسبی یا چه بسا مطلق زندگی ام بالا بکشد
اکیدا صعودی بودنم را آرزوست...

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

یلداى آدم ها همیشه اول دى نیست / هرکس شبى بى یار بنشیند شبش یلداست

ادامه مطلب
هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

یادم باشد...

اگر بازنشستگی داشتم و اوقات فراغتی ، حتما ارسی درست کنم

درست کردنش را هم باید آموخت...

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

یادم باشد...

بخشی از درآمدها را برای خرید مایحتاج ضروریِ خانواده ای آبرومند و محتاج کنار بگذاریم

خرید برویم و باهم به در منزلشان بببریم...

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

دلبری کردن همیشه کار انسان ها که نیست / گاه گاهی استکانی چای هم دل می برد...

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

یادم باشد...

هرسال شب میلاد کریم اهل بیت (علیهم السلام) در ماه مبارک رمضان اهل خانواده را برای صرف افطار دعوت بگیریم

اگر عمری بود ان شاءالله

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

به قدر زق زق زدن نوک انگشتان پا ، پیاده روی کردیم. من و تنهایی ، با جیب های خالی مان. البته تنهایی ام جیب ندارد. تنهایی ام هوس سیگار کرده بود ، از آن بهمن های سفیدِ پایه کوتاه ؛ و من که سیگار نمی کشیدم پیشنهاد به ادامه پیاده روی دادم تا حداقل قبل از رسیدن طوفان به مقصد رسیده باشیم. مقصد کجاست؟ نمیدانم ؛ شاید مقصد همین رفتن است ، همین گذشتن و گذرکردن...میرفتیم و هوا به غایت سرد بود و یخناک. به قدری سرد که حتی سگ هم پر نمیزد چه برسد به آدمیزاد. البته من آدمیزاد بودم ولی تنهایی ام نه... تنهایی ام می توانست به ماه پربزند ، ماه همان شیئ آسمانی سفید پررنگ است که امشب کامل بود؛ ولی اگر پر میزد من تنهاتر میشدم پس ماند و هوس سیگار کرد.از همان بهمن های سفید پایه کوتاه.در کوچه پس کوچه های تاریک و غمگین و سیاه و سفید دهه ی 50 بودیم و قدم میزدیم، از آن کوچه هایی که تیرهای برق چوبی دارند و نوری بیجان. کوچه های پیر و خسته و تنها. دوست داشتم راه زنی،جیب بری یا زورگیری بیرون می پرید و از من و تنهایی ام ، دارایی مان را میخواست و من دست در جیب کنم و آسترش را بالا بکشم و با خنده بگویم: به کاهدان زدی گلابی هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

اولین سالگرد عروج شهید مدافع حرم پاسدار رشید اسلام احمد رضایی

هر لحظه......

ما را در سایت هر لحظه... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1395 ساعت: 16:23

صفحه بندی